Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Του πήραν το δίπλωμα γιατί δεν πλήρωσε 1.80 €

Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011





Το γράμμα του νόμου συνεχίζει να εφαρμόζει η Τροχαία...

σχετικά με το αντίτιμο των διοδίων στο εθνικό οδικό δίκτυο και αυτούς που αρνούνται να το πληρώσουν. Σύμφωνα με καταγγελία του οδηγού Μάριου Νικολόπουλου, σήμερα το πρωί στις 9, οπότε και.... πέρασε τα διόδια της Πελασγίας, δεν κατέβαλλε το σχετικό αντίτιμο (1:80). Το αποτέλεσμα ήταν να τον σταματήσουν οι άνδρες της Τροχαίας και να εφαρμόσουν τον πρόσφατο νόμο που μεταφράζεται σε χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης και αφαίρεση πινακίδων.



Ο ίδιος μιλώντας στη zougla.gr, εξέφρασε την αγανάκτηση του για το περιστατικό λέγοντας τα εξής: «Με σταμάτησε η τροχαία επειδή δεν κατέβαλλα το αντίτιμο των διοδίων και μου πήρε το δίπλωμα. Αν και τους ανέφερα ότι είμαι επαγγελματίας οδηγός και την επομένη έχω δρομολόγιο δεν τους άγγιξε καθόλου. Πήγα στο τμήμα για να μιλήσω με τον διοικητή και μου εξήγησε ότι απλά εφαρμόζει το νόμο και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ένσταση από Δευτέρα. Για μένα το δίπλωμα είναι σαν το χαρτί ασκήσεων επαγγέλματος. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν πάω βόλτα με το δίπλωμα. Με αυτό δουλεύω. Δεν μπορεί ο καθένας να το παίρνει. Ας πληρώσω κάποιο πρόστιμο».



Ο συγκεκριμένος οδηγός - αναβάτης βρίσκεται αυτή την ώρα στο σταθμό διοδίων και διαμαρτύρεται ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να φτάσουν στο σημείο μέλη της επιτροπής κατά των διοδίων. Ο ίδιος αυτό που ζητάει είναι το δίπλωμά του απλά και μόνο για να μπορέσει να δουλέψει…





Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Του πήραν το δίπλωμα γιατί δεν πλήρωσε 1.80 € http://24wro.blogspot.com/2011/07/180_16.html#ixzz1SI5wAVJN

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Νταλικέρης γεννιέσαι.. δε γίνεσαι ! "Αφιερωμένο στους νταλικέρηδες"

Είναι αυτοί για τους οποίους γράφτηκε το.... «Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά…».




Λαϊκοί άντρες με μπάσες φωνές, greek lovers με ανοιχτά πουκάμισα και το μισό αριστερό χέρι ξεροψημένο, χειμώνα- καλοκαίρι, λόγω της χαλαρής εναπόθεσής του στη βάση του τζαμιού της αριστερής πόρτας…





Ήρωες ταινιών δρόμου, πρωταγωνιστές... ιστοριών με τουρίστριες ή δραπέτες που κάνουν ωτοστόπ, η ζωή τους είναι στολισμένη με Παναγιές και σταυρουδάκια που αιωρούνται κάτω απ’ τον μπροστινό καθρέφτη, «μπαμπά μην τρέχεις», σημαιάκια ομάδων, έξυπνες βάσεις για το φραπέ και για το κινητό που αγόρασαν κάποια στιγμή στη Γερμανία.



Μοναχικοί καβαλάρηδες…





Bλέπουν αφ’ υψηλού τις ορδές των μικροαστών γιωταχήδων κι όταν είναι στις καλές τους, κάνουν διακριτικά στην άκρη δίνοντας σήμα ένεκα η υψηλή τους εποπτεία επί του δρόμου…. ότι δεν έρχεται κανείς από απέναντι. Έτσι τα χαμερπή τετράτροχα που ακολουθούν από ώρα την νταλίκα τους ή το φορτωμένο φορτηγό τους, καταφέρνουν να γλυτώσουν από τη δουλεία της χαμηλής ταχύτητας…




Πιάνουνε άκρη στις εθνικές, όταν νυστάξουν επικίνδυνα. Και η εικόνα του αραγμένου long vehicle μέσα στη νύχτα είναι ίσως από τις πιο μοναχικές εικόνες που περισυλλέγει φευγαλέα κανείς στη ζωή του. Έχουν σπανακόπιτα στο αλουμινόχαρτο, μουσική του ντερτιλή στο ραδιόφωνο και ταξιδεύουν, ταξιδεύουν, ταξιδεύουν… και δε νοιάζονται για το ταξίδι, αλλά για τον προορισμό…



Αντικαβαφικοί ναυτικοί της ασφάλτου. Η στεριά κινείται γι’ αυτούς διαρκώς, σα θάλασσα. Και περιμένουν πότε να ’ρθει η ώρα να γυρίσουν σπίτι… Στα λιμάνια, στα 24ωρα εστιατόρια, στο Μόναχο, στη Βασιλεία και αλλού, κάποιοι τους αποκαλούν με το όνομά τους. Είναι οι μικροί μας πρέσβεις, στο ανεπίσημο Εξωτερικό…




Επί χρόνια, άνθρωποι και πολιτεία τους έκλειναν το μάτι… Ήταν ειδική κατηγορία. Κι είχαν τη δική τους σημειολογία. Δεν ενοχλούσαν και δεν τους ενοχλούσαν… Εκτός από τις περιπτώσεις που με τις ευλογίες προϊσταμένων, διοικητών και αρχών ενθαρρύνονταν σε παρατυπίες και παρανομίες.



Τελικά, η περίοδος της αυτονομίας τους τελειώνει… Το «άβατον» αίρεται… Κι αυτό μπορεί υπό προϋποθέσεις να είναι δίκαιο και υπό άλλες προϋποθέσει μπορεί να είναι κι άδικο… Όμως σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί το τηλεοπτικό μένος, τη μηδενική ανοχή... των τζιτζιφιόγκων εναντίον τους…

Κι είναι και το άλλο...




Νταλικέρης και φορτηγατζής δεν μπορεί να γίνει ο καθένας…Δε μιλάμε για υπαλλήλους σεκιούριτι με γουώκι- τόκι στο χέρι... Ο νταλικέρης κι ο φορτηγατζής θα νοιώθει δυσανεκτικά μες στη στολή της μεγάλης εταιρίας που θα εξημερώσει τα ταξίδια του... Θα χτυπάει κάρτα με το στανιό... Γιατί έχει στην κλαδική του μνήμη την αυτονομία... Κι ένα ιδιαίτερο αντριλίκι στον τρόπο που κρατάει το τιμόνι του...



Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Τα παλιά λεωφορεία στην Ελλάδα (the best video)

Οι Έλληνες οδηγοί παντός καιρού και παντός δρόμου...




Που στους κακοτράχαλους δρόμους της υπαίθρου και κάτω και από τις ποιο αντίξοες καιρικές συνθήκες, έδιναν την καθημερινή τους μάχη για να ανταπεξέλθουν στα δρομολόγιά τους....







Εκτός αυτού έπρεπε να γνωρίζουν και τα ¨χούγια¨ του οχήματος που οδηγούσανε γιατί τα Λεωφορεία της εποχής εκείνης είχαν και τις ιδιοτροπίες τους...



Λίγα λόγια για την ιστορία:



Το 1896, την χρονιά έναρξης των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων που τελέστηκαν στην Αθήνα, κυκλοφορεί στην Ελλάδα και το πρώτο Υπεραστικό Λεωφορείο 14αρων θέσεων Γαλλικής κατασκευής.



Στο ξεκίνημά τους τα μέσα μαζικής μεταφοράς ήταν ιδιωτικά και το κόμιστρο διαμορφωνόταν ανάλογα με την επιβατική κίνηση.



Οι «γερμανοί» του ΟΤΕ μαζί με τον Τζαμάζ, βάζουν στη πρέσα τους εργαζόμενους

Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011


Άστραψε και βρόντηξε ο γενικός γραμματέας της ΟΜΕ-ΟΤΕ, Αντώνης Μπιρμπιλής, με όσα πρότεινε προς την Ομοσπονδία...


η Διοίκηση του ΟΤΕ Α.Ε., δια στόματος Διευθύνοντος Συμβούλου, Mιχάλη Τζαμάζ.







Σε αποκλειστικές δηλώσεις στο kentrinews.gr ο κ. Μπιρμπιλής, δήλωσε σχετικά: «Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, πριν από λίγες ημέρες «ξεπούλησε» το 10% του ΟΤΕ έναντι 350.000.000.ευρώ. Σήμερα η Deutsche Telekom, θέλει να «ρεφάρει» και να πάρει πίσω τα χρήματά της, μέσα από το μισθό των εργαζομένων».



Εξοργισμένοι με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ είναι οι εργαζόμενοι του οργανισμού , οι εκπρόσωποι των οποίων συναντήθηκαν μαζί του και εκείνος απαίτησε τα πάντα , από κατάργηση της μονιμότητας προκειμένου να απελευθερωθούν οι απολύσεις μέχρι κατάργηση των ονομαστικών αδειών, δηλαδή της άδειας που λαμβάνει το προσωπικό την ημέρα της ονομαστικής του εορτής.



Την ίδια στιγμή, και, σύμφωνα με κύκλους του συνόλου των συνδικαλιστικών παρατάξεων στον ΟΤΕ, οι εργαζόμενοι αναμένουν με «ιδιαίτερο ενδιαφέρον» τη στάση που θα κρατήσει η ΠΑΣΚΕ – ΟΤΕ, στο καίριο αυτό θέμα, που εκτός των άλλων κρίνεται η τύχη πολλών εργαζόμενων στον Οργανισμό.



Σε… διαπαραταξιακό πηγαδάκι, στιγμάτιζαν τους πράσινους συνδικαλιστές, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Μέχρι πριν λίγο καιρό, η ΠΑΣΚΕ, ακόμα και σε μικρότερης σημασίας θέματα, σήκωνε την «μπαντιέρα της επανάστασης». Τώρα, που υπάρχει αναβρασμός στην κοινωνία, που στον ΟΤΕ συμβαίνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα, οι συνδικαλιστές της, «κρύβονται».



Ταυτόχρονα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αναμένονται τα αποτελέσματα της συνάντησης που θα έχει η Ομοσπονδία με τη Διοίκηση του ΟΤΕ, το αργότερο μέχρι την Τρίτη, στο θέμα της αναδιοργάνωσης.

kentrinews.gr

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Αρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την πετρελαιοκίνηση

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη




Αρχισε αντίστροφη μέτρηση για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Μετά τον Αύγουστο θα επανεξεταστεί η απαγόρευση», τόνισε χαρακτηριστικά χθες ο νέος υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου...





Πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος έλεγαν χθες ότι «έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να κυκλοφορήσουν στους δρόμους πετρελαιοκίνητα νέας τεχνολογίας». Την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης είχε προαναγγείλει στη Βουλή - στις 21 Ιουνίου - ο υπουργός Περιβάλλοντος. «Οι σύγχρονες τεχνολογίες πετρελαιοκίνησης έχουν οδηγήσει όλες τις πρωτεύουσες σε αυτήν την κατεύθυνση», είχε αναφέρει.



Η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει μπλοκάρει πολλές φορές τα τελευταία χρόνια με πρόσχημα την προστασία του περιβάλλοντος. Πάνω από 80.000 πετρελαιοκίνητα όμως, κυρίως παλιάς τεχνολογίας, κυκλοφορούν στους δρόμους των δύο πόλεων επιβαρύνοντας την ατμόσφαιρα με αιωρούμενα σωματίδια που συνδέονται με σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα.



Το ερώτημα ντίζελ ή βενζίνη ωστόσο έχει απαντηθεί εδώ και χρόνια στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Εκεί όχι μόνο επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση, αλλά σε ορισμένες χώρες, όπως για παράδειγμα στην Ιταλία, τα πετρελαιοκίνητα κυριαρχούν στις πωλήσεις των αυτοκινήτων.



Υπενθυμίζεται ότι η πετρελαιοκίνηση στην Ελλάδα απαγορεύεται στους διευρυμένους δακτυλίους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Από την απαγόρευση της κυκλοφορίας εξαιρούνται μόνο τα ταξί, τα στρατιωτικά οχήματα, τα βαρέα οχήματα και τα φορτηγά κάτω των 4 τόνων για παραγωγούς και πωλητές σε λαϊκές αγορές.



Η ΚΑΠΝΑ. Αρχικά απαγορεύτηκε η κίνηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στις ευρύτερες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξαιτίας της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που προκαλούν τα σωματίδια αιθάλης - η γνωστή κάπνα. Οπως επισημαίνουν ειδικοί, «το μέτρο ήταν σωστό για τα δεδομένα της εποχής».



Σήμερα τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα - σε αντίθεση με τα ντιζελοκίνητα προηγούμενης γενιάς - «έχουν θεραπεύσει τις ασθένειες του παρελθόντος», σύμφωνα με τους ειδικούς. Και αυτό, όπως επισημαίνουν, γίνεται χάρη στη χρήση προηγμένων αντιρρυπαντικών συστημάτων, όπως είναι οι παγίδες αιθάλης που παρακρατούν τα μικροσκοπικά σωματίδια της κάπνας.



Θα πρέπει ωστόσο να διευκρινιστεί ότι σήμερα η τιμή αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου είναι αυξημένη κατά περίπου 8% έως 10% σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο. Ομως άλλο το όφελος για τον κάτοχο ενός μεγάλου SUV που διανύσει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο και άλλο του ιδιοκτήτη ενός μικρού αυτοκινήτου που καλύπτει λίγα χιλιόμετρα.



Σημαντικό ρόλο παίζουν η τιμή του πετρελαίου κίνησης (το λίτρο ντίζελ είναι 20 λεπτά φθηνότερο από τη βενζίνη), τα διαστήματα και το κόστος σέρβις (το πετρελαιοκίνητο απαιτεί σέρβις ανά αραιότερα διαστήματα).


Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Λεωφορείο παντός καιρού








Ούτε η πλημμύρα το σταματάει


Δεστε το παρακατο βιντεο

Απίστευτο! Δίνουμε 15 εκατ. σε επιδόματα μεταναστών κάθε μήνα

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011


Απίστευτο! Δίνουμε 15 εκατ. σε επιδόματα μεταναστών κάθε μήνα την ώρα που δεν υπάρχουν χρήματα για συντάξεις...
Απαντήσεις Υπουργού, σε ερωτήσεις του Βουλευτή Κυριάκου Βελόπουλου: …«Σύμφωνα με τα λεγόμενα της κυβέρνησης, δεν υπάρχουν χρήματα για συντάξεις αλλά και για επιδόματα ανεργίας!




Αυτό που δεν μας λένε όμως είναι ότι η χώρα μας δίνει 11 διαφορετικά βοηθήματα (επιδόματα) στους μετανάστες!

Σύμφωνα με απάντηση Υπουργού για ένα από αυτά τα επιδόματα, το επίδομα ανεργίας το λαμβάνουν για τον μήνα Απρίλιο 34.180 μετανάστες! Δηλαδή 15.000.000 εκατομμύρια ευρώ περίπου τον μήνα!!!



Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Απίστευτο! Δίνουμε 15 εκατ. σε επιδόματα μεταναστών κάθε μήνα την ώρα που δεν υπάρχουν χρήματα για συντάξεις... http://24wro.blogspot.com/2011/07/15_34.html#ixzz1RAq2OHmC




Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Απίστευτο! Δίνουμε 15 εκατ. σε επιδόματα μεταναστών κάθε μήνα την ώρα που δεν υπάρχουν χρήματα για συντάξεις... http://24wro.blogspot.com/2011/07/15_34.html#ixzz1RApf82gp

Ισορρόπηση αυτοκινήτου στα σύρματα!

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Αυτό το "κόλπο" οδήγησης πρέπει να είναι τρελός καποιος για να το επιχειρήσει αφού όλοι βλέπουν ότι ένα τέτοιο επικίνδυνο κόλπο δεν είναι για αυτοκίνητα. Σίγουρα είναι διαφορετικλό το απλό περπάτημα σε μια σειρά, κρατώντας ένα κοντάρι, όπως κάνει ένας άνθρωπος , αλλά η οδήγηση ενός αυτοκινήτου πάνω σε δύο σχοινιά είναι ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο τρέλας.



Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Σχετικά με τον χρηματισμό οδηγού τηε ΕΘΕΛ

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Επειδη καποια πραγματα εχουν παρεξηγηθεί και ο καθένας θέλοντας να εκδικηθεί η να φανει διωκόμενος λεει οτι θελει...


Σχετικα με τον οδηγο που δωροδοκήθηκε απο αλλοδαπούς, εγω ουτε αριθμο λεωφορειου ειδα, ουτε ωρα που ελαβε χωρα το περιστατικο. Αλλα μια καταγγελια αοριστη για να εχουμε μα λεμε. Οσο για τον καταγγέλλοντα επρεπε να ξερει τα δικαιωματα του. Το προσωπικό των αστικων συγκοινωνιων ουτε μονιμο ειναι ουτε στο απυρόβλητο του δημοσιουπαλληλικου κωδικα. Ειναι με συμβαση αοριστου χρονου ιδιωτικου δικαιου δηλαδη: όπως ειναι ο υπάλληλος του Μαρινόπουλου, ακριβως το ιδιο ειναι και αυτός. Τα λεωφορεία και η εταιρεια ειναι κρατικα Οσο αν ερθει ο ιδιώτης σε αυτα τοτε θα δειτε τι εστι αισχροκέρδεια. Εκβιασμός και οτι αλλο μπορειτε να φανταστείτε. Ο Καραμανλής που τα πηρε απο τους ιδιώτες, γιατι τα πηρε; Γιατι τοτε τα εκτελ ζητουσαν-ζητουσαν-ζητουσαν. Ας ρωτησετε και κανενα παλιο για την ιδιωτική συγκοινωνια, καθοντουσαν στο καφενειο και επεζαν ταβλι και αν δεν γεμιζε δεν ξεκιναγαν. Αν δεν του γέμιζες το ματι δεν ανεβαινες στο λεωφορειο. Αντε να ιδιωτικοποιηθουν για να ληξει αυτη η καραμελα και να ζησετε εσεις καλα και ολος ο λαος χαλια. Και αν τα πηρε ο οδηγος εγω το αμφισβητω - επωνυμη καταγγελια με ωρα δρομολογιου και αριθμο λεωφορειου και ο καθε κατεργαρης παει στον παγκο του.




Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

VIDEO: «Αδειάζει» το Γιωργάκη ο αμερικανός καθηγητής του

Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011


«Ο οφειλέτης έχει την ίδια εξουσία με το δανειστή. Μπορεί να του πει, αν δεν μου κάνεις καλύτερη ...συμφωνία, δεν σε πληρώνω».


Αυτά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα λέει ο καθηγητής Οικονομίας του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, Richard Wolff, που υπήρξε, μάλιστα, στο παρελθόν και καθηγητής του Γιώργου Παπανδρέου.

Μιλάει για την ελληνική κρίση και πως θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί με άλλους τρόπους, χωρίς μείωση των κοινωνικών δαπανών ή φορολόγηση των μικρομεσαίων τάξεων, ενώ αναφέρει ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που δέχθηκε όλο το χρέος!

Τίποτα δεν διδάχθηκες πια από τον καθηγητή σου, Γιωργάκη; Εκτός αν αυτές οι λύσεις δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα που τόσα χρόνια “θρέφουν” εσένα και το πολιτικό σύστημα του κόμματος σου…



 


Ποιά 136 "κλειστά" επαγγέλματα "ανοίγουν" από σήμερα! - Όλη η λίστα(update)

Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

Πλέον 400 επαγγέλματα αρχίζουν να “ανοίγουν”...


- Αρτοποιοί, ηλεκτρολόγοι και ενεχυροδανειστές θα δουν τα επαγγέλματά τους να "ανοίγουν"

- Περίπου 400 θα ανοίξουν συνολικά και θα καταργηθούν όλοι οι περιορισμοί

- Αυτό γίνεται βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας για απελευθέρωση υπηρεσιών εντός της ΕΕ







Ο νόμος προβλέπει ότι τα κλειστά επαγγέλματα θα ανοίξουν τέσσερις μήνες μετά την ψήφισή του (έγινε στις 16 Φεβρουαρίου) και κάπως έτσι “έκατσε” ημέρα Σάββατο.



Η νομοθεσία αναφέρει ότι όλα τα επαγγέλματα ανοίγουν αυτόματα βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας, που έχει μείνει γνωστή ως “Μπόλκενσταιν”. Η οδηγία προβλέπει πλήρη απελευθέρωση όλων των υπηρεσιών εντός της ΕΕ.



Πλέον δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στον αριθμό προσώπων που μπορούν να τα ασκήσουν, ούτε άδεια μετά από εκτίμηση για ανάγκη. Δεν υπάρχουν πλέον γεωγραφικοί περιορισμοί, ούτε ελάχιστες αποστάσεις. Παράλληλα το ίδιο άτομο μπορεί να έχει περισσότερες από μια εγκαταστάσεις, και μπορεί να πουλάει όποιο προϊόν θέλει, χωρίς πλαφόν στην κατώτατη τιμή.



Η ρύθμιση αφορά όλα τα επαγγέλματα, εκτός από αυτά που αναφέρονται στο Μνημόνιο, δηλαδή του δικηγόρου, του μηχανικού – αρχιτέκτοντα, του συμβολαιογράφου και του ορκωτού ελεγκτή.



Τα επαγγέλματα που πλέον μπορεί να ασκεί όποιος θέλει είναι:



1. Αισθητικός

2. Αμπιγιέρ

3. Ανώτερη Ιδιωτική Σχολή Δραματικής Τέχνης

4. Ανώτερη Ιδιωτική Σχολή Χορού

5. Αργυραμοιβός

6. Αρτοποιός

7. Αρχαιοπώλης

8. Ασφαλιστικός Πράκτορας

9. Ασφαλιστικός Σύμβουλος

10. Γομωτής-πυροδότης

11. Γραφείο Συμβούλων Εργασίας

12. Γραφείο Τελετών

13. Διαγνωστικά Κέντρα

14. Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

15. Διασώστης ασθενοφόρου

16. Διερμηνέας

17. Δύτης

18. Εικονολήπτης

19. Εκμίσθωση Θαλασσίων Μέσων Αναψυχής

20. Εκπαιδευτής Υποψηφίων Οδηγών και Μοτοσυκλετών

21. Ενεχυροδανειστής

22. Επιβατικά ταξί Δημόσιας Χρήσης (αγοραία)

23. Επισκέπτης Υγείας

24. Επιχείρηση Εμπόρων Αρχαίων ή Νεώτερων Κινητών Μνημείων

25. Επιχείρηση Ενοικίασης Λιμουζινών

26. Επιχείρηση Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας

27. Επιχείρηση Τουριστικών Λεωφορείων

28. Ερασιτεχνική Σχολή Χορού

29. Εργοθεραπευτής

30. Εφημεριδοπώλης

31. Ηλεκτρολόγος

32. Ηλεκτρονικός

33. Ηλεκτροσυγκολλητής

34. Ηχολήπτης

35. Θαλάσσιο ταξί

36. Θερμαστής

37. Ιδιωτικά ΚΤΕΟ

38. Κολλέγια

39. Ιδιωτικά Σχολεία

40. Καπνοπώλης

41. Καταδυτικές Υπηρεσίες Αναψυχής

42. Καταδυτικό Συνεργείο

43. Κατασκευή, Επισκευή, Εισαγωγή και Εμπορία Όπλων

44. Κατασκευή, Επισκευή, Εισαγωγή Πυρομαχικών, Εκρηκτικών Υλών, Κροτίδων κλπ

45. Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος επί θαλασσοπλοούντων πλοίων

46. Κλειθροποιός

47. Κοινωνικός Λειτουργός

48. Κομμωτής-κουρέας

49. Κρεοπώλης-εκδοροσφαγέας

50. Λάντζα (Μηχανοκίνητου Σκάφους)

51. Λειτουργία Γραφείων Ιδιωτικών Ερευνών

52. Λειτουργία Ιδιωτικών Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας

53. Λιανικό Εμπόριο

54. Λιμενεργάτης

55. Λογιστής Φοροτέχνης

56. Λογοθεραπευτής

57. Μαία

58. Μακιγιέρ

59. Μακινίστας

60. Μελισσοκόμος

61. Μεσιτικά Επαγγέλματα

62. Μεταφραστής

63. Ναυαγοσώστης

64. Ναυτικός Πράκτορας

65. Ξεναγός

66. Ξυλουργός

67. Οδικοί μεταφορείς επιβατών

68. Οδοντοτεχνίτης

69. Οικονομολόγος

70. Οξυγονοκολλητής

71. Οπλοπώλης

72. Οπτικός

73. Ορκωτός Εκτιμητής

74. Πυροτεχνουργός

75. Ραδιοηλεκτρολόγος

76. Ραδιοτεχνίτης

77. Ρυμουλκά

78. Σκηνογράφος-ενδυματολόγος

79. Σκηνοθέτης

80. Συντηρητής Αρχαιοτήτων, Έργων Τέχνης - Αποκατάστασης

81. Σύσταση Οδοντιατρικής Εταιρείας

82. Τεχνικός Αερίων Καυσίμων

83. Τεχνικός Ανελκυστήρων

84. Τεχνικός Αρτοποιίας - Ζαχαροπλαστικής

85. Τεχνικός αυτοκινήτων - Οχημάτων

86. Τεχνικός Αυτοματισμών

87. Τεχνικός Δικτύου Εκπομπής

88. Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού

89. Τεχνικός Εργαστηρίου Φωτογραφίας

90. Τεχνικός Εφαρμογών Οπτικής

91. Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων

92. Τεχνικός Κινητής Τηλεφωνίας και Τηλεπικοινωνιών

93. Τεχνικός Λήψης Φωτογραφίας

94. Τεχνικός μηχανημάτων έργων

95. Τεχνικός Μίξης Ήχου

96. Τεχνικός Μοτοποδηλάτων και Μοτοσυκλετών

97. Τεχνικός Οργάνων Μέτρησης

98. Τεχνικός Περιελίξεων Ηλεκτρικών Μηχανών

99. Τεχνικός Ροής Προγράμματος

100. Τεχνικός Συντήρησης Έργων Ζωγραφικής

101. Τεχνικός Συντήρησης Βιβλιακού και Αρχειακού Υλικού

102. Τεχνικός Συντήρησης και Επισκευής Γεωργικών Μηχανημάτων

103. Τεχνικός Συστημάτων Τηλεπικοινωνιών και Μετάδοσης Πληροφορίας

104. Τεχνικός της Βιομηχανίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης

105. Τεχνικός Φαρμάκων , Καλλυντικών και παρεμφερών προϊόντων

106. Τεχνικός Χρωματικού Ελέγχου Ταινίας

107. Τεχνίτης Βαφής

108. Τεχνίτης Εγκαταστάσεων Θέρμανσης

109. Τεχνίτης Εξαερωτήρων - Αναμεικτήρων (καρμπυρατέρ)

110. Τεχνίτης Μοτοσυκλετών και Μοτοποδηλάτων

111. Τεχνίτης Περιποίησης Χεριών και Ποδιών

112. Τεχνίτης Σκηνικών

113. Τεχνίτης Συσκευών Υγραερίου

114. Τεχνίτης Συστημάτων Εξαγωγής Καυσαερίων

115. Τεχνίτης Τροχών

116. Τεχνίτης ψηφιακών ταχογράφων

117. Υδραυλικός

118. Υπηρεσίες Αγροτουρισμού

119. Υπηρεσίες Άθλησης

120. Υπηρεσίες Ασφαλείας

121. Υπηρεσίες Δασοκομίας

122. Υπηρεσίες Διαφήμισης

123. Υπηρεσίες Εκμίσθωσης Αυτοκινήτων

124. Υπηρεσίες Ελέγχου και Εκπαίδευσης

125. Υπηρεσίες Κατασκευών

126. Υπηρεσίες Οργάνωσης Εκδηλώσεων, Εκθέσεων

127. Υπηρεσίες Πιστοποίησης

128. Υπηρεσίες Συντήρησης και Υποστήριξης Γραφείων

129. Φορτοεκφορτωτής

130. Φροντιστής

131. Φύλακας Κατασχεμένου Πλοίου

132. Φυσικοθεραπευτής

133. Χημικός Ναυτιλίας

134. Ψυκτικός

135. Ψυχολόγος

136. Ωδεία-Μουσικές Σχολές

newsit

Το Μεσοπρόθεσμο δεν ήταν μονόδρομος... Σας εξαπάτησαν!!!

Θα έπρεπε να βοηθούσαμε την Ελλάδα με ένα σχέδιο Μάρσαλ.....Τώρα πια είναι πολύ αργά.!!!




Ο Γερμανός οικονομολόγος Βόλφγκανγκ Γκέρκε, πρόεδρος του Βαυαρικού Χρηματοπιστωτικού Κέντρου, υποστηρίζει πως ούτε η συντέλεια του κόσμου θα ερχόταν χωρίς το Μεσοπρόθεσμο και πως ούτε θα σώσει την Ελλάδα που χρειάζεται ένα νέο σχέδιο Μάρσαλ...









Ο κύριος Γκέρκε θυμώνει με τους δραματικούς τόνους της γερμανικής τηλεόρασης, που ήταν σε απ΄ευθείας σύνδεση με την πλατεία Συντάγματος, καθώς έδιναν την εντύπωση ότι η Ελλάδα από τη μία σώθηκε από την χρεοκοπία αλλά από την άλλη παραδόθηκε στην αναρχία.Έφτασαν στο σημείο να ισχυριστούν πως τυχόν απόρριψη του Μεσοπρόθεσμου θα σήμαινε τη συντέλεια της Ευρωζώνης.



»Εκείνο που με έχει εξοργίσει στην όλη συζήτηση είναι το σενάριο συντέλειας του κόσμου που ζωγραφίστηκε, ακόμη και από τον κύριο ‘Ακερμαν, σε περίπτωση που η Ελλάδα θα αποφάσιζε κατά του μεσοπρόθεσμου.Μα το ποσοστό συμμετοχής της Ελλάδας στην παγκόσμια οικονομία είναι τόσο μικρό, που δεν χρειάζεται να φοβάται κανείς γενίκευση της κρίσης.





Όμως όλοι μιλούν ακριβώς για κρίση, εκκινούμενοι από το όφελος των τραπεζών, των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών ταμείων. Διότι προτιμούν τον πιο εύκολο δρόμο, δηλαδή τον δρόμο που εξασφαλίζει την αποπληρωμή των τόκων από τους Ευρωπαίους φορολογούμενους».



Που είναι η μεγάλη απάτη κατά τον Γερμανό οικονομολόγο:»Θα έπρεπε να βοηθούσαμε την Ελλάδα με ένα σχέδιο Μάρσαλ.Τώρα πια είναι πολύ αργά.



Στο διάστημα που μεσολάβησε οι τράπεζες απηλλάγησαν σε μεγάλο βαθμό από ελληνικά χρεόγραφα, που μέσω των αγορών τα πούλησαν στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.



Μια διαδικασία απαράδεκτη.Το πρόβλημα τώρα είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Γιατί αν όντως πρέπει να γίνει μείωση του ελληνικού χρέους, η πρώτη που θα πληγεί είναι η ΕΚΤ και μέσω αυτής και πάλι οι φορολογούμενοι.



Εδώ έγινε προσπάθεια εξαπάτησης πίσω από την πλάτη των πολιτών και υπό αυτήν την έννοια ο πολίτης είναι πολύ πιο έξυπνος από όσο νομίζουν ορισμένοι πολιτικοί, γιατί παρακολουθεί εδώ και καιρό το παιγνίδι που παίζεται σε βάρος του».



Αλλά και όσα έγιναν στο Σύνταγμα δεν φαντάζουν απίστευτα στα μάτια του Βόλφγκανγκ Γκέρκε:»Οι νότιοι λαοί έχουν πιο έντονο ταμπεραμέντο.Ωστόσο οι γενικές απεργίες βλάπτουν ολόκληρη την οικονομία. Μια μέρα απεργίας κοστίζει όσο μια περιουσία.Αλλά το πρόβλεψα από την αρχή με τα 110 δις ευρώ.





Τότε είπα ότι τα προγράμματα λιτότητας θα οδηγούσαν σε διαδηλώσεις και σε βία στους δρόμους.Το βλέπουμε τώρα.Λύση του προβλήματος δεν υπάρχει. Αυτό που τώρα συμβαίνει στην Ελλάδα καταστρέφει δομές, που ούτε σε 10 χρόνια δεν θα ξαναχτιστούν’‘.



ΠΗΓΗ: www.newsit

Διεθνής διάκριση για το αυτοκίνητο του Πολυτεχνείου Κρήτης

Και οι πρωτιές συνεχίζονται…




Άλλη μία διάκριση για το αυτοκινητάκι του Πολυτεχνείου Κρήτης, που κατάφερε για μία ακόμη χρονιά να πάρει το βραβείο ασφάλειας στο μαραθώνιο οικονομίας που διοργάνωσε η Shell στη Γερμανία...





Μπορεί βέβαια εξωτερικά να μοιάζει με το αυτοκίνητο του 2009 και του 2010, ωστόσο, οι αλλαγές είναι πολλές, όπως το σύστημα προειδοποίησης πεζών, αλλά και οι εσωτερικές αλλαγές, με την προσθήκη δέρματος, αλλά και της ειδικής οθόνης πληροφοριών.



Κι όλα αυτά, τη στιγμή που τα παιδιά είχαν απέναντί τους κολοσσούς της αυτοκίνησης και ομάδες με υποστήριξη και χρήματα.



Η ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης που αναπτύσσει και εξελίσσει οχήματα πόλης χαμηλής κατανάλωσης υποστηρίζεται από το Διατμηματικό Εργαστήριο Εργαλειομηχανών και από το Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων & Ρομποτικής του Πολυτεχνείου Κρήτης στα οποία γίνεται εξολοκλήρου κάθε κατασκευή.



neatv.gr

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΠΑ ΑΜΕΡΙΚΑ








Παρασκευή 01/07



Αργεντινή - Βολιβία (03:45) ["Ciudad de La Plata", Πλάτα]







Σάββατο 02/07



Κολομβία - Κόστα Ρίκα (21:30) ["23 de Agosto", Χουχούι]







Κυριακή 03/07



Βραζιλία - Βενεζουέλα (22:00) ["Ciudad de La Plata", Πλάτα]



Παραγουάη - Εκουαδόρ (00:30) ["Cementerio de Los Elefantes", Σάντα Φε]







Δευτέρα 04/07



Ουρουγουάη - Περού (01:15) ["Bicentenario", Σαν Χουάν]



Χιλή - Μεξικό (03:45) ["Bicentenario", Σαν Χουάν]







Τετάρτη 06/07



Αργεντινή - Κολομβία (03:45) ["Cementerio de Los Elefantes", Σάντα Φε]







Πέμπτη 07/07



Βολιβία - Κόστα Ρίκα (01:15) ["23 de Agosto", Χουχούι]







Παρασκευή 08/07



Ουρουγουάη - Χιλή (01:15) ["Malvinas Argentinas", Μεντόσα]



Περού - Μεξικό (03:45) ["Malvinas Argentinas", Μεντόσα]







Σάββατο 09/07



Βραζιλία - Παραγουάη (22:00) ["Mario Alberto Kempes", Κόρντομπα]



Βενεζουέλα - Εκουαδόρ (00:30) ["Padre Ernesto Martearena", Σάλτα]







Κυριακή 10/07



Κολομβία - Βολιβία (22:00) ["Cementerio de Los Elefantes", Σάντα Φε]







Δευτέρα 11/07



Αργεντινή - Κόστα Ρίκα (03:45) ["Mario Alberto Kempes", Κόρντομπα]







Τρίτη 12/07



Χιλή - Περού (01:45) ["Malvinas Argentinas", Μεντόσα]



Ουρουγουάη - Μεξικό (03:45) ["Ciudad de La Plata", Πλάτα]







Τετάρτη 13/07



Παραγουάη - Βενεζουέλα (01:15) ["Padre Ernesto Martearena", Σάλτα]



Βραζιλία - Εκουαδόρ (03:45) ["Mario Alberto Kempes", Κόρντομπα]







Προημιτελικά







Σάββατο 16/07



1. Α1 - 3ος Α (22:00) ["Mario Alberto Kempes", Κόρντομπα]



2. Α2 - C2 (01:15) ["Cementerio de Los Elefantes", Σάντα Φε]







Κυριακή 17/07



3. B1 - 3ος Β (22:00) ["Ciudad de La Plata", Πλάτα]



4. C1 - B2 (01:15) ["Bicentenario", Σαν Χουάν]







Ημιτελικά







Τρίτη 19/07



5. Νικητής 1 - Νικητής 2 (03:45) ["Ciudad de La Plata", Πλάτα]







Τετάρτη 20/07



6. Νικητής 3 - Νικητής 4 (03:45) ["Malvinas Argentinas", Μεντόσα]







Μικρός τελικός







Σάββατο 23/07



Ηττημένος 5 - Ηττημένος 6 (22:00) ["Ciudad de La Plata", Πλάτα]







Τελικός







Κυριακή 24/07



Νικητής 5 - Νικητής 6 (22:00) ["Monumental", Μπουένος Άιρες]







Το τρέιλερ του Sport24.gr...





















Η μασκότ: "Τανγκολέρο" (τάνγκο & γκολ)...































'







ΔΕΙΤΕ: Η μακρύτερη γέφυρα

Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011
Perierga.gr - Η μακρύτερη γέφυρα σε θάλασσαΗ μήκους 42,48 χιλιομέτρων γέφυρα Qingdao Haiwan, η μακρύτερη γέφυρα στον κόσμο πάνω από θάλασσα, παραδόθηκε σε κυκλοφορία στην...








Κίνα. Η γέφυρα, που έχει μήκος όσο ένας μαραθώνιος, συνδέει το λιμάνι Qingdao με την πόλη Qingdao διασχίζοντας τον κόλπο Jiaozhou.



Αναμένεται να εξυπηρετεί περισσότερα από 30.000 αυτοκίνηυτα καθημερινά και θα συντομέυσει την υπάρχουσα διαδρομή κατά 120 χιλιόμετρα.



Χτίστηκε μέσα σε μόλις 4 χρόνια, χρησιμοποιώντας 10.000 εργάτες, με κόστος περίπου 6 δισ. ευρώ. Για την κατασκευή της γέφθρας που διαθέτει 6 λωρίδες κυκλοφορίας χρειάστηκαν 450.000 τόνοι ατσάλι, ενώ μπορεί να αντέξει σεισμούς 8 ρίχτερ.

Perierga.gr - Η μακρύτερη γέφυρα σε θάλασσα



Perierga.gr - Η μακρύτερη γέφυρα σε θάλασσα

Perierga.gr - Η μακρύτερη γέφυρα σε θάλασσα

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Σήμερα ψηφίζονται τα επαχθέστερα μέτρα





Πριν από ένα χρόνο κανείς δεν θα πίστευε ότι στο ΠΑΣΟΚ κυβερνητικό πρόγραμμα θα ήταν η εξαφάνιση του μικρού και μεσαίου Έλληνα πολίτη. Κανείς, ούτε μέσα στο ΠΑΣΟΚ, ούτε σε άλλη πολιτική δύναμη δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι ο σοσιαλισμός του κ. Γιώργου Παπανδρέου πηγαίνει χέρι-χέρι με τα πιο αντιλαϊκά μέτρα που θα νοιώσει στο πετσί του ο κάθε οικογενειάρχης που τα βγάζει μέχρι τώρα πολύ δύσκολα. Ο φαρισαϊσμός σε όλο του το μεγαλείο αφού τα μέτρα δεν τα προτείνει ο «τεχνοκράτης» κολλητός φίλος του πρωθυπουργού κ. Παπακωνσταντίνου αλλά ο Μακεδόνας σοσιαλιστής και «πολιτική κόντρα» του πρωθυπουργού κ. Βενιζέλος, που μέχρι προχθές είχε άλλη γνώμη για το μνημόνιο και τις επιβαρύνσεις του Έλληνα φορολογούμενου…




Μέχρι και τα κέρματα που τυχόν μας απομένουν κάθε μήνα στην τσέπη θα αποχαιρετίσουμε με τα μέτρα που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο και ψηφίστηκε χθες από την Βουλή. Παράλληλα, έρχονται και νέα «χαράτσια», καθώς σήμερα το απόγευμα τίθεται προς ψήφιση ο εφαρμοστικός νόμος.



Με βάση όσα προβλέπονται, περίπου 2,5 εκατομμύρια φορολογούμενοι θα κληθούν να πληρώσουν επιπλέον φόρο έως 400 ευρώ, ανάλογα με το εισόδημά τους, ενώ οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα έχουν και επιπλέον «χαράτσι» που φέτος θα είναι 300 ευρώ και από του χρόνου 500 ευρώ.



Παράλληλα, όσοι πήρατε χρήματα από τις επιπλέον αποδείξεις που μαζέψατε… πήρατε, καθώς από το 2012 δεν θα υπάρχει το μπόνους.



Οι κάτοχοι ακινήτων θα είναι οι… αγαπημένοι της εφορίας. Ακόμα και για ένα σπίτι 80 τετραγωνικών, το τεκμήριο αυξάνεται κατά 33%, τουτέστιν από τα 30 στα 40 ευρώ το τετραγωνικό. Εξτρά θα πληρώσουν οι κάτοχοι σκαφών και πισίνων, ενώ το αφορολόγητο της κατοικίας μειώνεται κατά 50%, στις 200.000 ευρώ.



Αυξημένα θα είναι και τα τέλη κυκλοφορίας (10%) που θα έρθουν περί τον Νοέμβρη, ενώ αυξημένοείναι και το τεκμήριο για τα αυτοκίνητα. Ενδεικτικά, για ένα αμάξι 1.200 κυβικών θα πληρώνουμε πλέον 4.000 ευρώ, τουτέστιν αύξηση κατά 33%.



Ο «πέλεκυς» είναι ακόμα πιο βαρύς για τους δημοσίους υπαλλήλους, που (σε συνδυασμό με τις νέες περικοπές και το ενιαίο μισθολόγιο) υπολογίζεται πως θα χάσουν 4 μισθούς! Παράλληλα,«ψαλιδίζονται» οι συντάξεις και αλλάζουν οι προϋποθέσεις για τα επιδόματα ανεργίας.



Κι αν αυτά δεν σας φτάνουν, τότε ετοιμαστείτε για τα επόμενα. Το απόγευμα τίθεται προς ψήφιση στη Βουλή ο εφαρμοστικός νόμος του Μεσοπρόθεσμου, που (μεταξύ άλλων) προβλέπει:



Επιβολή έκτακτης εισφοράς, νέα αύξηση της τιμής των τσιγάρων και αύξηση των ειδικών φόρων κατανάλωσηςαλλά και του ΦΠΑ στα είδη εστίασης…



Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Τέλος σε κάθε εργασιακό δικαίωμα... βάζει το μεσοπρόθεσμο

Σκληρά μέτρα για τους εργαζόμενους περιλαμβάνει ο εφαρμοστικός νόμος του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής.




Στο Δημόσιο περιορίζονται οι προσλήψεις των υπαλλήλων στην αναλογία 1 προς 5 ως προς τις αποχωρήσεις, ενώ για το 2011 η αναλογία αυξάνει στο 1 προς 10...







Περιορίζονται επίσης κατά 50% οι δυνατότητες απασχόλησης συμβασιούχων ορισμένου χρόνου ή συμβασιούχων έργου. Περιορίζονται επίσης οι δυνατότητες πληρωμής υπερωριών αφού τίθεται ως όριο οι 20 ώρες μηνιαίως ανά δημόσιο υπάλληλο.



Στις εργασιακές σχέσεις οι βασικές αλλαγές είναι οι εξής:



- Θεσμοθετείται το ελαστικό δεκάωρο χωρίς υπερωριακή αμοιβή για το χρόνο απασχόλησης που υπερβαίνει το οκτάωρο (με αντάλλαγμα την υπόσχεση για ρεπό).



- Θεσμοθετείται η δυνατότητα απασχόλησης νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας νέων κάτω των 25 χρονών με μισθό αισθητά κατώτερο (έως και 20%) από ότι ορίζουν οι αντίστοιχες κλαδικές συμβάσεις ή ακόμα και η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση.



- Ανοίγει ο δρόμος για ραγδαία αύξηση των επιχειρησιακών και ατομικών συμβάσεων αφού θεσπίζεται η δυνατότητα περάσματος σε τέτοιες συμβάσεις όχι πλέον με συναπόφαση των σωματείων αλλά με τη συναίνεση «Ενώσεων Προσώπων» (ως ένωση προσώπων θεσπίζεται μια "συλλογικότητα" που εκπροσωπεί το 25% των εργαζομένων σε επιχειρήσεις που απασχολούν άνω των 20 εργαζομένων).



Ασφαλιστικό



Επίσης, σκληρά μέτρα σχετικά με τα ασφαλιστικά δικαιώματα περιλαμβάνει ο νόμος και είναι τα εξής:



- Θεσπίζεται ειδική εισφορά σε συντάξεις που ξεπερνούν τα 1.700 ευρώ ή σε συνταξιούχους που είναι μικρότεροι των 60 ετών. Η εισφορά κλιμακώνεται από 6%.



- Θεσπίζεται ειδική εισφορά στις επικουρικές συντάξεις που ξεπερνούν τα 300 ευρώ και η οποία θα κλιμακώνεται από 3%.



- Θεσπίζεται κράτηση 1% υπέρ ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα (0,50 ο εργαζόμενος και 0,50 ο εργοδότης ) ενώ στο δημόσιο η κράτηση αυτή θα φτάνει ακόμα και στο 3% και θα καταβάλλεται εξολοκλήρου από τον εργαζόμενο.



- Από 1η Αυγούστου οι δικαιούχοι των ταμείων ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ υποχρεούνται σε κράτηση δέκα ευρώ μηνιαίως υπέρ ανεργίας.



- Αυξάνει η εισφορά των αγροτών για τις συντάξεις ΟΓΑ.



- Περικόπτεται κατά 10% το εφάπαξ όλων των δημοσίων υπαλλήλων που έκαναν αίτηση συνταξιοδότησης μετά την 1.1.2010, ενώ οι αντίστοιχοι συνταξιούχοι της ΔΕΗ χάνουν πλέον από το εφάπαξ 15%.



Επιδότηση Ανέργων



Χαρακτηριστικό της κατεύθυνσης του νόμου είναι ότι θεσμοθετεί περιορισμούς στην επιδότηση των άνεργων νέων. Για την 1η επιδότηση θεσπίζεται ως ελάχιστη υποχρέωση η κατοχή 80 ενσήμων ετησίως για τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ μετά την 1η επιδότηση θεσμοθετείται ως προϋπόθεση για νέα επιδότηση η κατοχή 150 ενσήμων στον τελευταίο χρόνο πριν την επιδότηση.

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η κόρη του Λοΐζου απαγορεύει το «Καλημέρα Ήλιε» στο ΠΑΣΟΚ

Ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αποστέλλει η Μυρσίνη Λοΐζου, κόρη... του μεγάλου μας αξέχαστου δημιουργού Μάνου Λοΐζου.


Η κ. Λοΐζου με την επιστολή της απαγορεύει στο ΠΑΣΟΚ να χρησιμοποιεί στις κομματικές του εκδηλώσεις το τραγούδι «Καλημέρα Ήλιε», το οποίο αποτελεί έργο του πατέρα της.

Μεταξύ άλλων στην επιστολή της, η Μυρσίνη Λοΐζου απευθυνόμενη προς το ΠΑΣΟΚ, τονίζει χαρακτηριστικά: «Όπως αποδείχτηκε δεν είστε, και ούτε ήσασταν ποτέ μέρος αυτού του Λαού, και δεν έχετε πλέον κανένα δικαίωμα και καμία νομιμοποίηση να συνεχίζετε να τον εξαπατάτε».



Ολόκληρη η επιστολή της Μυρσίνης Λοΐζου

Ανοιχτή Επιστολή στον Πρωθυπουργό, και την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ Κυρίες και Κύριοι της Κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ.

Γνωρίζω εκ των προτέρων, ότι αυτή η κίνησή μου είναι συμβολική, εν τούτοις η συνείδησή μου, και η αξιοπρέπειά μου ως ενεργού πολίτη μου επιβάλλει να σας γνωστοποιήσω τα εξής:

Ο πατέρας μου Μάνος Λοΐζος αγωνίστηκε με τον δικό του τρόπο, για αξίες όπως η Ελευθερία, η Δημοκρατία, και η Κοινωνική Δικαιοσύνη. Προσπάθησε να υπηρετήσει μέσω της τέχνης του, τα οράματα και τις αξίες ενός καταπιεζόμενου Λαού, ο οποίος με πολύ κόπο, αίμα και δάκρυα αγωνίστηκε για την Δημοκρατία, την οποία τόσο βάναυσα του την στερούσαν.

Αφού αυτός ο Λαός κατοχύρωσε με πολλούς αγώνες τα στοιχειώδη Δημοκρατικά δικαιώματα τα οποία στην Ευρώπη είχαν κατακτηθεί χρόνια πριν, έρχεστε σήμερα και όπου Δικαιώματα βάζετε ευκαιρίες.

Τα Δικαιώματα στην εργασία, την υγεία, την Παιδεία, την ποιότητα ζωής, τον πολιτισμό, τα έχετε κάνει ένα απέραντο fast track έξυπνων επενδύσεων, ξεπουλώντας όχι μόνο τον Δημόσιο πλούτο αυτή της χώρας, αλλά και την ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη.

Τόσα χρόνια σας ακούω να χρησιμοποιείτε το "Καλημέρα Ήλιε" στις Κομματικές σας συγκεντρώσεις.

Παλιότερα, απλά με ενοχλούσε αισθητικά καθώς και με πλήγωνε, εξαιτίας αφενός της υποκρισίας σας, -διότι οι δικές σας αξίες επέβαλαν και έναν βαθιά εξουσιαστικό τρόπο ζωής, και δημιούργησαν σκλάβους αντί για ελεύθερους ανθρώπους, και ενεργούς πολίτες- και αφετέρου διότι οι δικές σας αξίες δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με αυτό που προσπαθεί να πει το συγκεκριμένο τραγούδι.

Τώρα όμως πλέον εξοργίζομαι, γιατί δείχνει ότι δεν έχετε καταλάβει τίποτα από τους αγώνες του Λαού και των εργαζομένων, πράγματα τα οποία ενέπνευσαν τον πατέρα μου, και του έδωσαν και μια αντίστοιχη στάση ζωής στην καθημερινότητά του ως πολίτη, και στις σχέσεις του με τους συνανθρώπους του.

Το τραγούδι αυτό καλημερίζει τον Ήλιο, την ελπίδα, την αλληλεγγύη, και την προσμονή ενός ολόκληρου Λαού, για Δημοκρατία και Ελευθερία.

Εσείς όμως, είστε υπεύθυνοι για την πιο βαθιά, πνευματική, αξιακή, ηθική, και πολιτισμική καταχνιά που θα μπορούσε να έχει ποτέ αυτός ο τόπος.

Ως εκ τούτου, σας απαγορεύω ρητά και κατηγορηματικά, να χρησιμοποιείτε έργο ή μέρος του έργου του Μάνου Λοΐζου, σε οποιαδήποτε κομματική σας εκδήλωση ή δραστηριότητα.

Βέβαια ίσως να απαντήσετε ότι το έργο του Μάνου Λοΐζου ανήκει στον Λαό. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο όμως και η συγκεκριμένη πράξη εκ μέρους μου.

Ο Ήλιος άλλωστε, είναι δικός μας, και όχι δικός σας.

Δεν μπορεί κανείς να μας τον πάρει. Και δεν θα μας τον πάρει.



newsbomb.gr



Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Η κόρη του Λοΐζου απαγορεύει το «Καλημέρα Ήλιε» στο ΠΑΣΟΚ http://24wro.blogspot.com/2011/06/blog-post_5615.html#ixzz1QVE2wD6b

Διαβάστε τι προβλέπει το μεσοπρόθεσμο... Μέτρα - σοκ !!!

Διαβάστε το πλήρες κείμενο του εφαρμοστικού νόμου






Τα φορολογικά μέτρα που περιλαμβάνονται στον εφαρμοστικό νόμο του μεσοπρόθεσμου πλαισίου είναι:...













-μειώνεται στο 20% η έκπτωση της δαπάνης τόκων από το φόρο εισοδήματος για στεγαστικά δάνεια πρώτης κατοικίας που χορηγήθηκαν ακόμη και πριν το 2003 (εξέπιπτε το σύνολο των τόκων από το εισόδημα και οδηγούσε σε έκπτωση φόρου έως και 45% των τόκων )



-μειώνεται στο 20% της δαπάνης από το φόρο η έκπτωση για τις αμοιβές ιατρών, η έκπτωση για υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές αυτοαπασχολούμενων, αγροτών και όσων αναγνωρίζουν έτη ασφάλισης. Επίσης ψαλιδίζεται κατά τον ίδιο τρόπο η φοροαπαλλαγή για ασφάλιστρα



-για όσους έχουν εισόδημα άνω των 40.000 ευρώ ο συντελεστής έκπτωσης του φόρου στις παραπάνω περιπτώσεις μειώνεται στο 10%



-οι παραπάνω αλλαγές ισχύουν αναδρομικά από 1-1-2011





-η έκτακτη εισφορά 1-4% θα εξοφληθεί σε έξι μηνιαίες δόσεις με ελάχιστη δόση τα 300 ευρώ.



Η ειδική εισφορά, που επιβάλλεται στο συνολικό καθαρό εισόδημα της προηγούμενης παραγράφου, υπολογίζεται ως εξής:



α) Για συνολικό καθαρό εισόδημα από δώδεκα χιλιάδες ένα (12.001) ευρώ έως είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή ένα τοις εκατό (1%) επί ολοκλήρου του ποσού.



β) Για συνολικό καθαρό εισόδημα από είκοσι χιλιάδες ένα (20.001) ευρώ έως και πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή δύο τοις εκατό (2%) επί ολόκληρου του ποσού.



γ) Για συνολικό καθαρό εισόδημα από πενήντα χιλιάδες ένα (50.001) έως και εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή τρία τοις εκατό (3%) επί ολόκληρου του ποσού.



δ) Για συνολικό καθαρό εισόδημα από εκατό χιλιάδες ένα (100.001) ευρώ και άνω, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή τέσσερα τοις εκατό (4%) επί ολόκληρου του ποσού.



-θεσπίζεται πλαφόν 300 ευρώ στην έκπτωση φόρου από αποδείξεις και μάλιστα αναδρομικά από φέτος. Όσοι έχουν λάβει ήδη μεγαλύτερη επιστροφή από αποδείξεις ή έχει προκύψει η επιστροφή μετά την εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος και δεν την έχουν εισπράξει, το επιπλέον των 300 ευρώ ποσό θα συμψηφιστεί με την έκτακτη εισφορά στα εισοδήματα.



-επιβάλλεται ειδικός ετήσιος φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται με συντελεστή 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης διαβίωσης για ΙΧ κυβισμού άνω των 1.929 εκατοστών, για πισίνες, για αεροσκάφη και ελικόπτερα και σκάφη αναψυχής μήκους άνω των 6 μέτρων



-αναστέλλεται πόθεν έσχες στην αγορά και οικοδόμηση ακινήτων έως και το τέλος του 2013.



-επιβάλλεται τέλος επιτηδεύματος για τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες. Το τέλος ορίζεται στα 400 ευρώ για όσους έχουν έδρα στις τουριστικές περιοχές και έχουν πληθυσμό έως 200.000 και στα 500 ευρώ για τις πόλεις με πληθυσμό άνω των 200.000. Δεν επιβάλλεται σε χωριά με πληθυσμό έως 500 κατοίκους και σε όσους δεν έχουν συμπληρώσει 5ετία από την έναρξη του επαγγέλματός τους.



Αυξήσεις φωτιά στα τεκμήρια



Αυξάνονται δραματικά όλα τα τεκμήρια, ακόμα και 250% ή και παραπάνω.



Τεκμήρια Ακίνητων: +30%



- μέχρι 80 τ.μ.: 40 ευρώ ανά τ.μ. αντί 30

- 81 -120 τ.μ: 65 ευρώ ανά τ.μ. αντί 50

- 121 -200 τ.μ.: 110 ευρώ ανά τ.μ. αντί 80

- 201 -300 τ.μ.: 200 ευρώ ανά τ.μ. αντί 150

- 301 τ.μ. και άνω: 400 ευρώ ανά τ.μ. αντί 300

- πάρκινγκ, αποθήκες: 40 ευρώ/ τ.μ. αντί 30



Τεκμήρια ΓΙΑ Ι.Χ.: 30%-80%



Κυβικά εκατοστά Πριν Μετά

Έως 1.200 3.000 4.000

1400 3.600 5.200

1600 4.200 6.400

1800 4.800 7.600

2000 5.400 8.800

2500 7.900 14.300



Τεκμήρια για πισινές: +250%



Επιφάνεια (σε τ.μ.) Πριν Μετά



30 3.000 4.800

60 6.000 9.600

90 12.000 28.800



Τεκμήρια στα ιστιοπλοϊκά: +50%



Μήκος σκάφους Πριν Μετά

7 8.000 12.000

10 14.000 21.000

15 54.000 81.000





Τα χαράτσια



Όσον αφορά στα έσοδα από το ειδικό τέλος των ελεύθερων επαγγελματιών, αυτά υπολογίζονται από το 2012, κάτι που υποδηλώνει ότι προφανώς το μέτρο θα εφαρμοστεί από τη νέα χρονιά. Στο σχέδιο του Μεσοπρόθεσμου περιλαμβάνεται ακόμη, η έκτακτη εισφορά σε οχήματα μεγάλου κυβισμού, μεγάλης αξίας ακίνητα, σκάφη και πισίνες.



Παράλληλα, έρχεται ειδικό τέλος για επιχειρήσεις που εξαιρούνται του αντικαπνιστικού νόμου, ειδικές συμφωνίες νοσοκομείων για παροχή υπηρεσιών σε ασφαλιστικές εταιρείες, χρέωση αλλοδαπών στις υπηρεσίες υγείες και κόψιμο παροχών σε ανασφάλιστους.

28-29 Ιουνίου: 48 ώρες στο δρόμο!!!

Όλη η Ελλάδα στο Σύνταγμα για να μην περάσει το Μεσοπρόθεσμο




Εδώ κι ένα μήνα, έχουμε κατακλύσει τις πλατείες όλης της χώρας διεκδικώντας να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας. Στις 28-29/6, ο αγώνας μας φτάνει σε σημείο καμπής. Η κυβέρνηση της μηδενικής κοινωνικής νομιμοποίησης επιχειρεί την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου.



Αυτό το σχέδιο δεν πρέπει να περάσει....





Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη λεηλασία του κοινωνικού πλούτου, δεν πρόκειται να ανεχτούμε την εξαθλίωση των πολλών για να την εξασφάλιση των κερδών των λίγων. Οι επικοινωνιακοί ελιγμοί, οι κάλπικοι ανασχηματισμοί και οι εκβιασμοί κυβέρνησης, ΔΝΤ, ΕΕ, δεν μάς ξεγελάνε. Τώρα πια ξέρουμε ότι το δίλημμα δεν είναι Μνημόνια ή χρεοκοπία γιατί τα Μνημόνια οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στη χρεοκοπία της κοινωνίας.



Τρίτη και Τετάρτη 28-29/6, που είναι το διήμερο της συζήτησης και ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου στη Βουλή τα συνδικάτα έχουν καλέσει 48ωρη Γενική Απεργία. Αυτό το διήμερο δεν πρέπει κανείς να δουλέψει, να καταναλώσει, να στηρίξει το παραμικρό σπάσιμο της απεργίας. Από το πρωί της πρώτης μέρας της απεργίας μαζευόμαστε στο Σύνταγμα μαζί με τις λαϊκές συνελεύσεις απ' όλη τη χώρα και όλες τις γειτονιές της Αθήνας.



Την Τετάρτη 29/6 ημέρα ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου περικυκλώνουμε τη Βουλή-στέλνουμε το μήνυμα ότι ο λαός το απορρίπτει!



Εδώ κι ένα μήνα αποδεικνύουμε ότι δεν υπάρχουν μονόδρομοι, ότι έχουμε τη δύναμη να χαράξουμε νέα πορεία για την κοινωνία. Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα. Τώρα είναι η δικιά μας ώρα, τώρα μιλάμε εμείς!



Ή εμείς ή αυτοί - Άμεση δημοκρατία τώρα!



Η λαϊκή συνέλευση της πλατείας Συντάγματος - 22 Ιουνίου 2011