Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Mήνυση για εσχάτη προδοσία - Newsbomb.gr

Mήνυση για εσχάτη προδοσία - Newsbomb.gr

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ.ΣΥ.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ.ΣΥ.: Κινητοποίηση τη ΔΕΥΤΕΡΑ 26 Σεπτέμβρη 2011 Συνεχίζονται με αύξοντα και ατέρμονα ρυθμό οι λυσσαλέες πολιτικές απομύζησης των μισθωτών, των σ...

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ: Οι εργαζόμενοι στα Μ.Μ.Μ. είναι αποφασισμένοι... ...

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ: Οι εργαζόμενοι στα Μ.Μ.Μ. είναι αποφασισμένοι... ...: Στο πόλεμο απαντάμε με πόλεμο!!! ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ ....

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Κάποιοι το βλέπανε πριν από έναν αιώνα και βάλε. Όμως κανείς δεν έκανε τίποτα...

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011



"Ποιος είδε κράτος λιγοστό

σ΄ όλη τη γη μοναδικό,

εκατό να εξοδεύει

και πενήντα να μαζεύει;



Να τρέφει όλους τους αργούς,

νά ΄χει επτά Πρωθυπουργούς,

ταμείο δίχως χρήματα

και δόξης τόσα μνήματα;...


Νά ΄χει κλητήρες για φρουρά

και να σε κλέβουν φανερά,

κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε

τον κλέφτη να γυρεύουνε;



Όλα σ΄ αυτή τη γη μασκαρευτήκαν

ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,

οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν

δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.



Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,

κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.

Κι από προσπάππου κι από παππού

συγχρόνως μπούφος και αλεπού.



Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-

να παριστάνει τον ευρωπαίο.

Στα δυό φορώντας τα πόδια που ΄χει

στο ΄να λουστρίνι, στ΄ άλλο τσαρούχι.



Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,

ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.

Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,

λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.



Και ψωμοτύρι και για καφέ

το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ».

Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς

σαν πιάσει πόστο: δερβέναγάς.



Δυστυχία σου, Ελλάς,



με τα τέκνα που γεννάς!



Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,



τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα."



Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

Αναρτήθηκε από tromaktiko στις 8:42 μ.μ.

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 803

Μετά απο της πιέσεις που δέχτηκε ο ΟΑΣΑ αλλά και της δικαιολογημένες διαμαρτυρίες τών κατοίκων του Χα'ι'δαρίου αλλά και των περιοχών που διέρχεται το 803 ΠΙΕΡΑΙΑΣ-ΔΑΣΟΣ (Μέσω Ιεράς οδού ) άρι με την υπ. αριθ. 4ΑΧ846ΨΧΕ3-80Θ ΑΠΟΦΑΣΗ και με αρ.πρωτ. 13105/05-09-2011 προς την θυγατρική της εταιρία Ο.ΣΥτήν άδικη όσο και αψυχολόγητη απόφαση της κατάργησης της ανωτέρω γραμμής   Η επαναλειτουργία της γραμμής θα αρχίση απο την εφαρμογή του χειμερινού προγράμματοσ δηλαδή απο 11-09-2011

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Και ο κολιός…τον Αύγουστο!

Κατ’ εξοχήν μήνας διακοπών ο Αύγουστος, στην παραθαλάσσια -ή ακόμη


καλύτερα- στη νησιωτική Ελλάδα έχει να

προσφέρει εδέσματα τόσο

απαράμιλλης νοστιμιάς όσο και υψηλής διατροφικής αξίας.



Ειδικά αυτή την εποχή, μας περιμένουν ποικίλες παραδοσιακές συνταγές με διαφορετικά συστατικά, τόσο για ψάρια όσο και θαλασσινά.



Αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής και ανεξάρτητα από την

εποχή, η κατανάλωση ψαριών θα πρέπει να γίνεται 2-3 φορές την εβδομάδα.







Όπως και τα θαλασσινά, έτσι και τα ψάρια είναι εύπεπτα και περιέχουν

φώσφορο, ιώδιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο, χαλκό και κοβάλτιο.

Επιπλέον, είναι πηγές άφθονης βιταμίνης Α, Ε και D (ειδικά όσα τρώγονται

με το κόκαλο) και ορισμένων Β και φολικού οξέος, ενώ τα ιδιαίτερα

λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο γαύρος, η σαρδέλα, η μαρίδα, ο κολιός, η

πέστροφα και η τσιπούρα, περιέχουν σε μεγαλύτερες ποσότητες τα ωμέγα-3

λιπαρά οξέα, όπως άλλωστε και τα πιο λιπαρά θαλασσινά. Τα παραπάνω

λιπαρά οξέα, αποδεδειγμένα συνεισφέρουν στην προστασία του οργανισμού

μας ποικιλοτρόπως.



Έτσι, πέρα από «καλό λίπος»’, βιταμίνες μέταλλα και ιχνοστοιχεία, τα

ψάρια και θαλασσινά είναι καιπολύτιμη πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής

αξίας, ενώ χοληστερόλη συναντάμε και στα δύο είδη, περισσότερη όμως σε

ορισμένα θαλασσινά.







Συναγρίδα vs καλαμάρι



Το ψητό καλαμάρι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα π.χ. από την ψητή

συναγρίδα και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο μενού μας τακτικά μαζί

με τα υπόλοιπα θαλασσινά.Περιέχει συγκριτικά ελάχιστο λίπος χαμηλό σε

κορεσμένα (υπολογίζεται ότι πάνω από το 50% των λιπαρών του καλαμαριού

αποτελούνται από τα ωφέλιμα ω-3 λιπαρά οξέα) και πληθώρα βιταμινών Β,

ενώ τα 100 γραμμάρια δεν προσφέρουν περισσότερες από 80 θερμίδες.







Αντίθετα, το τηγανητό καλαμαράκι δεν είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή,

ιδίως αν δεν γνωρίζουμε και το είδος - ποιότητα του λαδιού που

χρησιμοποιείται. Αντιθέτως, όταν το καλαμαράκι είναι φρέσκο και ολόκληρο

(π.χ. θράψαλο), ψητό γίνεται εξίσου μαλακό και γευστικό, συνοδευόμενο

από λεμόνι και μυρωδικά. Δοκιμάστε το!







Όχι «δίαιτα»…ψάρι!



Οι ρίζες της ελληνικής μεσογειακής διατροφής πλησιάζουν αισθητά

μια «δίαιτα». Ε λοιπόν, αν βελτιωθούν δύο - τρεις ακόμα παράμετροι στη

νεοελληνική διατροφή θα απολαμβάνουμε τα οφέλη της πιο υγιεινής,

ποικίλης και συνάμα γευστικής κουζίνας του κόσμου όλες τις εποχές, κι

όχι μόνο στο καλοκαιρινό «ευζήν» μας! Πράγματι, τι καλύτερο από φρέσκο

χταποδάκι στη σχάρα και σπαρταριστό κολιό με λεμόνι, ψαρεμένα μόλις από

τον ψαροντουφεκά της παρέας στην παραλία ή τον ψαρά του νησιού στην

ταβέρνα, ή ακόμα και σερβιρισμένα στη βεράντα μας (από τον ιχθυοπώλη της

γειτονιάς) μαζί με μια δροσερή αγγουροσαλάτα; Πώς θα σας φαινόταν αν η

σκηνή αυτή ήταν το χειμώνα; Δεν είναι δα και τόσο άσχημη σαν εικόνα.

Καλή ψαροφαγία!







ΠΗΓΗ: iatronet.gr

Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ

Η φτώχεια αμαρτία, τα πλούτη ευτυχία. Ο φτωχός είναι αμαρτωλός.


Γράφει ο Σωφρόνιος και βοήθειά μας.

Απευθύνομαι στους φτωχούς που έχουν πάρει τον δρόμο της αμαρτίας και γι΄αυτό υποφέρουν και δεν πρέπει να διαμαρτύρονται. Όσες αποφάσεις έχουν πάρει μέχρι σήμερα οι κυβερνώντες είναι μέσα στο πνεύμα της αγάπης, της δικαιοσύνης, της προστασίας, που πρέπει να μας διέπει. Κόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις. Παραπονείσθε, ναι, το έχουν κάνει και θα το ξανακάνουν, αλλά γιατί; Αναρωτηθήκατε; Όχι, ε; Μα για να σας σώσουν.

Έχετε όλες τις αρρώστιες, διότι δεν τηρείτε τις νηστείες, με αποτέλεσμα να έχετε όλοι οι γέροι χολυστερίνη, τριγλυκερίδια,χολυστερόλη κακή. Ενώ από εδώ και πέρα που θα τρώτε κρέας κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα θα συνέλθετε και χωρίς φάρμακα. Οι οικονομίες που θα κάνετε θα τις πάρετε εκαντονταπλάσιες στην άλλη ζωή. Οι δε νέοι μας θα εντρυφήσουν σε αξίες υψηλές, όπως το, μακάριοι οι πεινώντες.Φωνάζετε για την κατάσταση της υγείας και των νοσοκομείων και δεν σκέπτεσθε αυτό που έλεγαν οι παλαιότεροι, ό,τι θέλει ο Θεός. Σας παίρνουν περιουσίες, κτήματα, σπίτια,αυτοκίνητα, οι δανειστές και οι τράπεζες. Εσείς όμως πρέπει να είστε ευχαριστημένοι και ευτυχισμένοι, διότι έχει ειπωθεί και δεν το θυμάστε ότι: ο έχων δύο ιμάτια πρέπει να δίνει το ένα. Ιδίως οι νέοι και άνεργοι όπως έχει ειπωθεί ότι τα πετεινά του ουρανού δεν χρειάζεται να συσσωρεύουν,έτσι κι αυτοί δεν πρέπει να ανησυχούν.

Διαμαρτύρεσθε για τους υψηλούς μισθούς υπουργών , βουλευτών και για τα αναδρομικά που θα πάρουν οι πρώην βουλευτές. Θα το επαναλάβω όπως το είχε πει ο Αη Γιάννης ο Νηστικός.

Η φτώχεια αμαρτία, τα πλούτη ευτυχία. Ο φτωχός είναι αμαρτωλός. 'Αγετε εν ειρήνη.

www.aoristies.gr

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα

Τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματαΔέκα φωτογραφίες που το αποδεικνύουν!




Ακόμη και οι πιο κυνικοί έχουμε μείνει κάποια στιγμή έκθαμβοι μπροστά σε ένα ηλιοβασίλεμα κι όχι απαραίτητα επειδή το είδαμε… ερωτευμένοι.



Κερί, Ζάκυνθος





Ανήκει –και αυτό– στην κατηγορία των «τουριστίκ» ηλιοβασιλεμάτων (ευτυχώς χωρίς τα χειροκροτήματα στο τέλος) οπότε αν θέλετε prive ρομαντζάδα με θέα τον ήλιο που δύει, συνεχίστε στην επόμενη παράγραφο. Εδώ, ο κόσμος συγκεντρώνεται από νωρίς σε μια αμφιθεατρική πλαγιά που αγναντεύει το Ιόνιο, για να απολαύσει την θέα του ήλιου που χάνεται στα βάθη του. Το υπόλοιπο τοπίο είναι επίσης εντυπωσιακό: ένας απότομος γκρεμός στα δεξιά του λόφου και καμία άλλη στεριά στον ορίζοντα –καθότι το Κερί βρίσκεται στο νοτιοδυτικότερο άκρο της Ζακύνθου.



Χώρα, Νάξος





Οι ιστοριολάτρεις θα εκτιμήσουν δεόντως το γεγονός πως η Πορτάρα κορνιζάρει τον ήλιο καθώς αυτός οδεύει προς την δύση του. Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες, η Πορτάρα είναι η πύλη του αρχαίου ναού του Απόλλωνα: πού αλλού θα μπορούσε να κοιτάζει η πόρτα του σπιτιού του θεού του φωτός; Η θέα στο ηλιοβασίλεμα είναι ωραία απ’ όλη την παραλιακή περαντζάδα της Χώρας –από το λοφάκι της Πορτάρας, όμως, είναι εξαιρετική.



Οία, Σαντορίνη




Πείτε ό,τι θέλετε: υπερ-τουριστικό, υπερ-προβεβλημένο, υπερ-φωτογραφημένο και υπερ-κλισέ είναι. Υπερτιμημένο, όμως, δεν είναι σε καμία περίπτωση. Αξίζει να ανεχτείτε ακόμη και τα ανεκδιήγητα χειροκροτήματα για να (ξανα)δείτε τον ήλιο να βάφει την Καλντέρα και τα χρωματιστά σπίτια της Οίας στην χρυσαφένια απόχρωση που τους πηγαίνει πολύ. Εν ανάγκη, πάρτε ωτοασπίδες.



Καϊάφας, Ηλεία




Από την απέραντη αμμουδιά του, ίχνος στεριάς δεν διακρίνεται στον ορίζοντα. Είναι κι αυτός ένας από τους (πολλούς, ως γνωστόν) λόγους για τον οποίο τον αγαπάμε: ότι, μετά από μια ολόκληρη μέρα στην φανταστική παραλία του, έχουμε και την ευκαιρία να δούμε τον ήλιο να βουτά στη θάλασσα. Ένας παλιός θρύλος της Χαβάης λέει πως οι ευχές πραγματοποιούνται την στιγμή που η τελευταία ηλιαχτίδα χάνεται στο νερό. Και όχι, ο σκεπτικισμός μας δεν έχει θέση στα καλοκαιρινά απογεύματα.



Μύρτος, Κεφαλονιά




Το εξωπραγματικό τιρκουάζ των νερών του, το εξωτικό λευκό της βοτσαλωτής παραλίας του και τα απόκοσμα βράχια που υψώνονται πίσω του δημιουργούν ήδη ένα τοπίο εντυπωσιακό. Αν, τώρα, έρθει σε αυτά να προστεθεί κι ένας κόκκινος ήλιος να βουτά στο απέραντο γαλάζιο του Ιονίου, τότε μιλάμε αναμφισβήτητα για το πλέον φαντασμαγορικό ηλιοβασίλεμα του Ιονίου.



Χώρα, Ανάφη




Ακριβώς δίπλα στη σούπερ σταρ του ηλιοβασιλέματος, Σαντορίνη, η μικρούλα Ανάφη προσφέρει αυτό ακριβώς που δεν έχει η γειτόνισσά της: ηλιοβασίλεμα με ρομάντζο, χωρίς πλήθη και χωρίς κανέναν ήχο να σας αποσπά. Σκαρφαλώστε στο ψηλότερο σημείο της Χώρας, για την καλύτερη θέα στο χρυσαφένιο ηλιοβασίλεμα.



Μόντε Σμιθ, Ρόδος




Ο λόφος που υψώνεται πάνω από την πόλη της Ρόδου πήρε το σημερινό όνομά του από τον Άγγλο ναύαρχο Σίντεϊ Σμιθ, ο οποίος έστησε εδώ ένα παρατηρητήριο το 1802. Ο λόφος φιλοξενεί τα ερείπια της Άνω Ακρόπολης, τα οποία συμβάλλουν στο εντυπωσιακό θέαμα του ηλιοβασιλέματος.



Πλάκα, Μήλος




Το γραφικότερο, ίσως, χωριό του (ούτως ή άλλως ιδιαίτερα ρομαντικού) νησιού στεφανώνεται στην κορυφή του από το περίφημο Κάστρο που το βράδυ, φωτισμένο, κάνει το τοπίο ακόμα πιο ατμοσφαιρικό. Αυτός, όμως, δεν είναι ο βασικός του ρόλος: το Κάστρο προσφέρει, πρώτα απ’ όλα, πανοραμική θέα σε ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα των Κυκλάδων. Αυστηρά για ερωτευμένους.



Άνω Μερά, Φολέγανδρος




Η (τόσο κλισέ, αλλά και τόσο πραγματική) «άγρια ομορφιά» της Φολεγάνδρου, με τα απότομα βράχια της να βουτούν στη θάλασσα, έρχεται σε τέλεια αντίθεση με τις αποχρώσεις του ηλιοβασιλέματος, δημιουργώντας ένα σκηνικό φαντασμαγορικό –έστω και αν από εδώ ο ήλιος δεν φαίνεται να βουτά στη θάλασσα.



Γιάλοβα, Μεσσηνία





Η λιμνοθάλασσα της Γιάλοβας είναι, από μόνη της, ένα τοπίο μοναδικό. Κι ακόμα περισσότερο, την ώρα που ο ήλιος βουτά πίσω από τα γαλαζοπράσινα νερά της, για να βυθιστεί στη θάλασσα. Αν βρεθείτε στην περιοχή το φθινόπωρο, οπότε και οι μεταναστευτικοί πληθυσμοί των πουλιών αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους, το θέαμα θα σας θυμίσει ντοκιμαντέρ για την αφρικανική σαβάνα. Αλήθεια.



Πηγή: in2life.gr

















Η αλεπουδίτσα ξετρυπώνει τις προσφορές»

www.alepouditsa.gr









Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις!

Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2011

Δείτε φωτό




Καμιά φορά τυχαίνει να αγαπήσουμε πλάσματα εντελώς διαφορετικά από μας! Το ίδιο κάνουν μάλλον και τα παρακάτω ζωάκια...



Θυμάστε το ελάφι στο νεκροταφείο της Νέας Υόρκης όπου φυλούσε σαν Κέρβερος μία χήνα που κλωσσούσε τα αυγά της; (διαβάστε τη σχετική είδηση) Αυτό ήταν απόδειξη αληθινής αγάπης ανάμεσα σε δύο πλάσματα που δεν έχουν τίποτα κοινό! Τα ζώα αποδεικνύονται τις περισσότερες φορές πιο έξυπνα και πιο αγαπησιάρικα από τους ανθρώπους...



Δείτε μερικά ακόμα αγαπημένα ζευγάρια που παρόλο που διαφέρουν, δεν φαίνεται να τα νοιάζει και πολύ:

Σμουουουτς...Σαν το σκύλο με τη γάτα...Έλα να αγαπηθούμε, darling!
Κάνε μου λικάκι... νιαουΑγκαλίτσα;

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ: Αμάξι πετάχτηκε στον αέρα από... αγωγό νερού (Βίν...

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ: Αμάξι πετάχτηκε στον αέρα από... αγωγό νερού (Βίν...: "Ο αγωγός έσπασε και πλημμύρισε η περιοχή, όμως μαζί με τον αγωγό έφυγε και το αμάξι που ήταν από πάνω... Το βίντεο τραβήχτηκε από περαστικού..."

Επέκταση ωραρίου αστικών συγκοινωνιών όλο το 24ωρο


                                                                                                 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΑΣΑ




Αναπροσαρμογή λεωφορειακών γραμμών και επέκταση ωραρίου αστικών συγκοινωνιών στις βραδινές ώρες...






Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την ενίσχυση της σύνδεσης βασικών συγκοινωνιακών κόμβων της πρωτεύουσας, όπως το λιμάνι του Πειραιά, ο Σταθμός Υπεραστικών λεωφορείων και το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, από όπου καθημερινά διακινούνται χιλιάδες ταξιδιώτες, ο ΟΑΣΑ προχωρά από τη Δευτέρα 1 Αυγούστου στην αναπροσαρμογή λεωφορειακών γραμμών για τις οποίες επεκτείνεται η λειτουργία τους σε όλο το 24ωρο.
Συγκεκριμένα, ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει την επέκταση ωραρίου από τις 00.30 τα μεσάνυχτα έως τις 05.30 το πρωί και την αναπροσαρμογή της διαδρομής για τις ώρες αυτές, των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών:Χ95 ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΑΕΡΟΛ. ΑΘΗΝΩΝ : Από τις 00.30 έως τις 05.30 επεκτείνεται η διαδρομή από τη πλατεία Συντάγματος έως το λιμάνι του Πειραιά (πλατεία Καραϊσκάκη). Διευκρινίζεται ότι η διαδρομή διέρχεται μέσω της Λεωφόρου Συγγρού και της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Για τις πρωινές ώρες στις οποίες το σύνολο του δικτύου αστικών συγκοινωνιών είναι σε λειτουργία, δηλαδή από τις 05.30 έως και τα μεσάνυχτα ισχύει το σημερινό της τέρμα (πλατεία Συντάγματος).Χ93 ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ- ΑΕΡ/ΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ: Από τις 00.30 έως τις 05.30 επεκτείνεται η διαδρομή της υφιστάμενης γραμμής μέχρι το λιμάνι του Πειραιά (πλατεία Καραϊσκάκη). Διευκρινίζεται ότι η διαδρομή διέρχεται μέσω της Λεωφόρου Κηφισού.
Για τις πρωινές ώρες στις οποίες το σύνολο του δικτύου αστικών συγκοινωνιών είναι σε λειτουργία, δηλαδή από τις 05.30 έως και τα μεσάνυχτα ισχύει το σημερινό της τέρμα (Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού)
Τονίζεται ότι, σήμερα λειτουργεί όλο το 24ωρο η λεωφορειακή γραμμή Χ96 ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΑΕΡΟΛ. ΑΘΗΝΩΝ EXPRESS (μέσω Λ. Ποσειδώνος και Λ. Βάρης), η οποία έχει ενισχυθεί ώστε να διευκολύνει την εξυπηρέτηση των επιβατών από το Λιμάνι του Πειραιά και προς το Αεροδρόμιο.
Υπογραμμίζεται ότι, οι επιβάτες που επιβιβάζονται από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών και το λιμάνι του Πειραιά θα έχουν τη δυνατότητα να αποβιβάζονται σε όλες τις στάσεις κατά μήκος των αξόνων κατόπιν ενημέρωσης του οδηγού. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται σημαντικά ο επιβάτης ώστε να διανύει την μικρότερη δυνατή απόσταση έως τον τελικό προορισμό του.

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Αντιδρά ο δήμος Πειραιά στην κατάργηση λεωφορειακών γραμμών

Για την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών (802, 803, 804 και 872)




Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, σε επιστολή του στον Υπουργό Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων κ. Γιάννη Ραγκούση, τονίζει την αντίθεση του, στην κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών (802, 803, 804 και 872) που...

εξυπηρετούσαν δύο πολυπληθή Διαμερίσματα του Πειραιά το Δ΄ και το Ε΄ καθώς και την πρόσβαση των πολιτών στο Κοιμητήριο στο Σχιστό.







Η επιστολή του Δημάρχου Πειραιά κ. Β. Μιχαλολιάκου, έχει ως εξής:



«ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ



Κ. Γιάννη Ραγκούση



Κοιν. Πρόεδρο ΟΑΣΑ Κ. Δημήτρη Δημητρίου



Κύριε Υπουργέ,



Η απόφαση της Διοίκησης του ΟΑΣΑ να καταργήσει τις λεωφορειακές γραμμές (802, 803, 804 και 872) που εξυπηρετούν τους πολίτες δύο διαμερισμάτων του Πειραιά (Δ και Ε) στην πρόσβασή τους στο κέντρο της πόλης και στο λιμάνι αλλά και την μεταφορά όλων των Πειραιωτών στο Κοιμητήριο στο Σχιστό, προκαλεί αλγεινή εντύπωση.



Πρώτον: Διότι σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία οι δημόσιες συγκοινωνίες πρέπει να έχουν αντίληψη της προσφοράς τους στο κοινωνικό σύνολο και ιδιαιτέρα των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν στις μετακινήσεις τους καθώς δεν ανήκουν στα υψηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια.



Δεύτερον: Η απόφαση αυτή ελήφθη αιφνιδιαστικά, χωρίς καμία διαβούλευση με το Δήμο Πειραιά, ώστε να επιλεγεί η καλύτερη δυνατή λύση.



Τρίτον: Ιδιαίτερα η γραμμή Πειραιάς-Κοιμητήριο Σχιστού εξυπηρετούσε συμπολίτες μας που επιτελούν ένα σημαντικό καθήκον τους, τιμώντας την μνήμη προσφιλών τους προσώπων.



Μετά τα παραπάνω πιστεύω ότι θα ανακαλέσετε μια απόφαση που δημιουργεί τεράστιο κοινωνικό ζήτημα και αυξάνει το αίσθημα αδικίας των πολιτών απέναντι στην Πολιτεία.



Με εκτίμηση Δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος



Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

ΟΑΣΑ: Από σήμερα οι αλλαγές σε 38 γραμμές

Συγχωνεύσεις γραμμών και τροποποιήσεις




Σε ισχύ τίθενται από σήμερα οι αλλαγές στο δίκτυο της ΕΘΕΛ και σε 38 γραμμές λεωφορείων, τις οποίες ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ στο πλαίσιο σχεδίου για τα επίγεια μέσα μεταφοράς την περίοδο 2010-2013...





Στο νέο σχέδιο του ΟΑΣΑ άλλες γραμμές καταργούνται κι άλλες συγχωνεύονται, ενώ θα ακολουθήσει κι άλλο κύμα αλλαγών μέσα στο νέο έτος με στόχο τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών και την εξοικονόμηση πόρων. Στόχος είναι να μην υπάρχει αλληλοκάλυψη μέσων σε συγκεκριμένες γραμμές ούτως ώστε να εξοικονομούνται οχήματα και οδηγοί και για απομακρυσμένες περιοχές.



Οι πρώτες παρεμβάσεις είναι οι εξής :



ΑΛΛΑΓΕΣ - ΤΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΛΕΩΦΟΡΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ



ΑΡ. ΓΡΑΜΜΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ



ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗ



845 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΟΔ. ΘΗΒΩΝ) ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ

Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ



ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ



129 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΙΞΩΝΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ 128 & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

320 ΤΟΠΙΚΗ ΣΠΑΤΩΝ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

441 ΣΤΑΘ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ 421

537 ΑΧΑΡΝΑΙ-ΒΑΡΥΠΟΜΠΗ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

542 ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΤΕΛΩΝΕΙΟ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

555 ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ-ΑΜΑΡΟΥΣΙΟ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

560 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΜΟΡΤΕΡΟ - Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

561 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

623 Α.ΓΑΛΑΤΣΙ-ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ-ΣΤ.Α.ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

624 Α.ΓΑΛΑΤΣΙ-ΑΚΤΗΜΟΝΩΝ-ΣΤ.Α.ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

713 ΜΑΡΝΗ - ΖΩΦΡΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΕΣ 711 ΚΑΙ Β12 ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ

714 ΠΛΑΤ. ΒΑΘΗ - ΠΑΡΝΗΘΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

720 ΑΝΑΚΑΣΑ-ΠΛ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ Γ10 & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

801 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΠΑΛΑΣΚΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845(ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

802 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Α (ΜΕΣΩ Λ. ΑΘΗΝΩΝ) ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845(ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

803 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845(ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

804 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΦΝΙ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845(ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

812 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΧΑΙΔΑΡΙ ΛΟΓΩ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΜΕΣΩ ΓΡΑΜΜΗΣ 811

872 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΝΕΚΡ. ΣΧΙΣΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΜΕΣΩ ΓΡΑΜΜΗΣ 871

B7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ- Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ Α7 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Γ8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ Α8 ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Ε6 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ



ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ



141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤΑΘ. ΔΑΦΝΗΣ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

155 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

248 ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

412 ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ - Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

426 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Π.ΠΕΝΤΕΛΗ(ΜΕΣΩ ΠΙΚΠΑ) ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

451Α ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

451Β ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ (ΜΕΣΩ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ) ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

605 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΑΘ. ΑΝ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ

ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

      (Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στο πλαίσιο της ενίσχυσης των συνδυασμένων μεταφορών, ο ΟΑΣΑ προχωρά από το Σάββατο 23 Ιουλίου 2011 σε τροποποιήσεις στο δίκτυο λεωφορείων της Αθήνας...). Με ανακοινώσεις τέτοιου τύπου προσπαθούν να λύσουν το συγκοινωνιακό. τί παγίδες κρύβουν όμως αυτές κανείς δεν ξέρει. Στο όνομα του ορθολογισμού - της εξυγίανσης και της σωστής ανακατανομής του συγκοινωνιακού έργου γίνονται τα σοβαρότερα ανομήματα. Ψεύδονται ασύστολα όταν χωρίς προγραμματισμό και μελέτη κόβουν γραμμές.Έχουν παρακολουθήσει οι φωστήρες της γνώσης πώς αναπτύσετε το εργατικό δυναμικό  μιας περιοχής; Π.χ.  τα δυτικά προάστια έχουν τρεις εργασιακούς άξονες  1ος : Προς Πειραιά (τα εργοστάσια  -Γιούλα- Πίτσος-Κεράνης κ,άλ. ) έως και τον Πειραιά  είναι ο πρωτογενής στόχος  2ος: Ιερά οδός έως και την Σπύρου Πάτση και 3ος: Προς της φάμπρικες του Θριάσιο Πεδίου. Τι κάνουν σήμερα οι κύριοι του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ κόβουν όλες της λεωφορειακές γραμμές   προς  Πειραιά και Ιερά οδός  και προς το Θριάσιο που τα πιο πολλά εργοστάσια χρησιμοποιούν τουριστικά λεωφορεία  λένε ότι θα ενισχύσουν το δίκτυο, πάλι ψεύδονται.
  Εάν δούμε τα περσινά δρομολόγια του αντίστοιχου προγράμματος (Θερινό 2) με το φετινό  καταλαβαίνουμε με ότι μας δουλεύουν.   Από πότε τα τέταρτα τα περσινά είναι χειρότερα από τα μισάωρα τα φετινά δεν μπορώ να το καταλάβω.Από πότε η μείωση κατά 25% του συγκοινωνιακού έργου είναι βελτίωση στην παροχή υπηρεσιών δεν το καταλαβαίνουμε.  Εάν θέλουν να συνεισφέρουμε στην ποιότητα ζωής  του λεκανοπεδίου θα πρέπει να καθίσουν σοβαρά μαζί με τους εργαζόμενους  που κατά καιρούς έχουν καταθέσει προτάσεις αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση να κάνουν πραγματικές παρεμβάσεις στο σύστημα  έτσι ώστε και αξιόπιστο να είναι και λειτουργικό και να μην γίνονται τα λεωφορεία ο δυνάστης των εργαζομένων  Θα πρέπει να φέρουμε τον κόσμο στα Μ.Μ.Μ.και όχι να τον αποτρέπουμε εκτός αν υπάρχει σχεδιασμός (που πολύ ακούγετε ) για προσπάθεια απαξίωσης  των αστικών συγκοινωνιών και χάρισμα σε ημετέρους με δρομολόγια φιλέτα και λίγο προσωπικό.H συγκοινωνία όμως 'εχει πολύπλευρους στόχους - Στην ποιότητα ζωής - το Περιβάλλον  και την κοινωνική πολιτική. ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο η συγκοινωνία δεν είναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ και σε πολλά κράτη  η εργοδοσία και τα εργοστάσια συμμετέχουν στο κόστος λειτουργίας για να παραμένει χαμηλό το κόμιστρο και να ενισχείεται ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ χαρακτήρας τους

Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Χαϊδάρι: Σε κινητοποιήσεις για την κατάργηση γραμμών από τον ΟΑΣΑ

Μετά την κατάργηση από τον ΟΑΣΑ των γραμμών 802, 803, 804 και 812




Αμεση ήταν η αντίδραση της Δημοτικής Αρχής Χαϊδαρίου στην αιφνιδιαστική απόφαση του ΟΑΣΑ να καταργήσει από το Σάββατο 23 Ιουλίου, τέσσερις λεωφορειακές γραμμές (802, 803, 804 και 812) που εξυπηρετούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου...





Ο δήμαρχος Χαϊδαρίου, Δημήτρης Μαραβέλιας, με επίσκεψη στον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ, αλλά και με επιστολή του, εξέφρασε την έντονη αντίθεση του στην άδικη απόφαση του ΟΑΣΑ, ζητώντας την άμεση ανάκληση της.



Παράλληλα ο Δήμος Χαϊδαρίου ετοιμάζεται να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, προκειμένου να ανατραπεί η απόφαση αυτή που πλήττει καίρια τους κατοίκους της πόλης.



Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας του Έλληνα οδηγού

Στην Ελλάδα όλα τα κάνουμε “αλλιώς” και φυσικά η οδήγηση είναι ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα…




Απολαύστε λοιπόν, τον ΚΟΚ του Έλληνα οδηγού!..











1.Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.



2.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.



3.Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.



4.Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.



5.Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS, το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κατόχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.



6.Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.



7.Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.



8.Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.



9.Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός, ελαττώνει πάντα ταχύτητα για να περιεργαστεί οτιδήποτε του κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτό μπορεί να είναι από βιτρίνα μέχρι και γκόμενα (εντός πόλεως) και από ατύχημα μέχρι και αλλαγή λάστιχου (εκτός πόλεως).



10.Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.



11.Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ ‘ αυτό.



12.Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.



13.Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι’ αυτό.



14.Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.



15.Οι Ελληνίδες γυναίκες οδηγοί, μπορούν να πλένουν, μαγειρεύουν, πλέκουν, να κάνουν έρωτα, να μιλούν στο τηλέφωνο αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν.



16.Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.



17.Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…



18.Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.



19.Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουνε ταχύτητα.